COVID-19: galimybės krizės metu
Didžiosios krizės ateina netikėtai, todėl didžioji dalis verslų būna tam visiškai nepasiruošę.Taip nutiko ir su COVID-19 pandemija visame pasaulyje. Ar mes galime pakeisti situaciją ir palengvinti krizės padarinius? Žinoma, kad taip. Kiekvienoje krizėje slypi galimybės, tad svarbu reaguoti greitai, įvertinti rizikas, padarinius ir imtis veiksmų. Ką mes patariame savo klientams ir partneriams:
El. parduotuvės
Jei jūs turite el. parduotuvę dabar yra puikus metas sutelkti dėmesį ir investuoti į reklamą. Daug fizinių verslų sumažino reklamos biudžetus, media pirkimus. Todėl rinkoje atsirado daug daugiau media ploto ir jis tapo gerokai pigesnis. Taip pat, reklama tapo efektyvesnė, nes vartotojus/klientus pasiekia mažesnis informacijos srautas iš kitų sektorių (kurie dėl COVID-19 neteko galimybės vykdyti veiklos). Visų mūsų klientų, kurie parduoda internete, pardavimai krizės metu išaugo ir pozicija rinkoje sutvirtėjo. Taip pat, COVID-19 paspartino vartotojų pirkimų įpročių pasikeitimą iš fizinio apsipirkimo į internetinį. Neleiskite jūsų konkurentams pasinaudoti situacija ir lengvai jus aplenkti.
Fizinės parduotuvės
Tai bene skaudžiausiai krizės paveiktas sektorius. Verslininkai norintys išsaugoti savo verslą ir net jį sustiprinti privalo itin greitai perorientuoti savo verslą į internetinį. Tai nereiškia, kad rekomenduojame visiškai atsisakyti fizinių parduotuvių, tačiau jei norite vykdyti veiklą, privalote prisiderinti prie pasikeitusių ekonominių sąlygų ir naujų vartotojų įpročių. Vartotojai po krizės grįš ir į fizines parduotuves, tačiau karantino metu didelė dalis vartotojų priprato pirkti internetu ir tai jiems taps įprasta po karantino. Internetinė parduotuvė bus ilgalaikė ir pajamas generuojanti investicija.